Behandlingstid för utbetalningar

Begäran om utbetalning behandlas inom ca en bankdag från det datum då begäran gjordes. Under denna tid kan du annullera din begäran om utbetalning från Kassan, och återföra summan till ditt spelkonto. Detta tillåter dig Spel för pengar utan att göra en ny insättning till ditt 888.se-konto. Efter ca en arbetsdag ändras utbetalningens status till ”Behandlad” och kan därefter inte längre avbrytas eller ångras.

Så här går en utbetalning till:

Var god och observera: Med dagar avses bankdagar (Måndag till Fredag).

Betalningsmetod Avvaktar behandling eller Godkänd* Behandlad** Totalt Utbetalning skickad ifrån följande namn:
VISA kreditkort 1 dag Upp till 5 dagar Upp till 6 dagar Regulated Sweden Ltd
MasterCard 1 dag 3 dagar 4 dagar Regulated Sweden Ltd
ApplePay 1 dag Upp till 5 dagar Upp till 6 dagar Regulated Sweden Ltd
Skrill 1 dag 1-2 dagar 2-3 dagar 888 Sweden LTD
Luxon Pay 1 dag 1-2 dagar 2-3 dagar Luxon Payments Limited
Bankbetalning 1 dag 1-2 dagar 2-3 dagar överföring
TRUSTLY 1 dag 1-2 dagar 2-3 dagar Trustly A.B.
PayPal 1 dag 1-2 dagar 2-3 dagar Regulated Sweden Ltd
Internationell Banköverföring 1 dag 4-7 dagar 5-8 dagar

*Utbetalningar via internationell banköverföring som begärs i medlemmars lokala valuta kan mottas tidigare än angiven tidsram.
Variationer av någon av följande:
Regulated Sweden Ltd
eller
WorldPay B.V.
eller
Inpay

*Din begäran om utbetalning kan fortfarande återkallas och återföras till ditt spelkonto.
**Din begäran om utbetalning har redan behandlats och pengarna skickas till dig.


Du får ett e-postmeddelande när handläggningen av utbetalningen har slutförts och pengarna skickats till dig.

Vi kommer att sträva efter att behandla alla uttag inom den angivna tidsperioden som anges ovan, men det kan finnas tillfällen då detta inte sker, på grund av orsaker som inkluderar men är inte begränsade till verifieringsförfaranden, tekniska frågor eller tredje parts handling eller underlåtenhet. Vi kan inte hållas ansvariga gentemot dig för eventuella förseningar i behandling av din uttagsbegäran.

Vi förbehåller oss även rätten att fördröja och/eller stoppa uttagsbegäran tills slutgiltigt godkännande av utestående insättningstransaktioner har erhållits.

I fall att vi upphör med vår verksamhet i något specifikt land kan utbetalningarna beläggas med en skälig avgift för att täcka omkostnaderna.

Se vår uttagspolicy för vidare information.

Kontakta oss om din utbetalning fördröjs utöver de ovannämnda tidsramarna (se ovan) så tar vi reda på vad som hänt.

Säkrare. Bättre. Tillsammans.

Sätt gränser och spela ansvarsfullt

18+
888responsible

Copyright © 2024. 888 Sweden Limited, organisationsnummer C 87403, ett dotterbolag ägt av 888 Holdings PLC.

888 Sweden Limited är ett bolag registrerat i Malta; adress: Level 7, Tagliaferro Business Centre, 14, High Street, Sliema SLM 1549, Malta; e-mail: kontakt@888.se; tel. +442038870422.

Rätten att tillhandahålla och bedriva kommersiellt onlinespel i Sverige beviljades till 888 Sweden Limited av Spelinspektionen (licensen är giltig från och med 1 januari 2019 och tillsvidare, under prövningen av ansökan om förnyelse av licensen).

Spel kan vara beroendeframkallande och leda till förlust av pengar. Sätt gränser och spela ansvarsfullt.